آغاز فرآیند جذب اختصاصی مشاوران خانواده در دادگستری استان هرمزگان



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان از آغاز فرآیند جذب اختصاصی مشاوران خانواده در دادگستری استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان از جذب اختصاصی و بدون آزمون جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» و مجوز تأسیس مرکز مشاوره خانواده» به متقاضیان برای تأمین نیروی مورد نیاز در این حوزه خبر داد.

علیرضا احمدی منش با اشاره به اهمیت مدیریت خانواده به عنوان رکن زیربنایی جامعه اظهار داشت: مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در نظر دارد، به منظور اجرای قانون حمایت خانواده مصوبه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۳، از بین قضات بازنشسته، اعضای هیئت علمی دانشگاه و مشاوران فعال حوزه خانواده، در صورت احراز شرایط، نسبت به جذب اختصاصی بدون آزمون و اعطای پروانه مشاوره خانواده در حوزه های روانشناختی، مدد کاری اجتماعی، مشاوره حقوقی_مذهبی و همچنین مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده اقدام نماید.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند بعد از مطالعه دستورالعمل‌های مندرج در سایت، در صورتی که واجد شرایط می باشند، از تاریخ ۱۱ بهمن ماه لغایت ۲۰ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://jazb.judiciarybar.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان هرمزگان همچنین کاهش ورودی پرونده های قضایی مرتبط با موضوع خانواده و رفع آسیب های این حوزه را از اهداف تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مهمترین هدف دستگاه قضایی به عنوان پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی، تحقق عدالت است، لذا تشکیل مراکز مشاوره خانواده علاوه بر فراهم ساختن اسباب رفاه مردم، زمینه تعالی جامعه را ایجاد می نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها