کامرانی تأکید کرد؛

لزوم توسعه ورزش دانشگاهی با نگاه علمی و تخصصی



رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: توسعه دانش دانشگاهی باید با نگاه علمی و تخصصی و به‌کارگیری ظرفیت‌های توانمند در حوزه ورزش انجام شود.

 

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی در دومین نشست شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تأکید بر مشارکت نخبگان ورزشی در برنامه‌ریزی عملیاتی کردن فعالیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه دانش دانشگاهی باید با نگاه علمی و تخصصی و به‌کارگیری ظرفیت‌های توانمند در حوزه ورزش انجام شود.

این مسئول گفت: ورزش یکی از مؤلفه‌های مهم و حیاتی است که می‌تواند فطرت، روح و روان انسان را در برابر مسائل انحرافی مصون نگه دارد.

وی، ایجاد روحیه امید، شادابی و نشاط در جوانان را از مهم‌ترین  وظیفه مسئولان دانست و عنوان کرد: ورزش می‌تواند جوانان را از بی‌انگیزگی و ناامیدی دور نگه دارد و آنان را در بالاترین آمادگی جسمی و روحی قرار دهد.

 

 

رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، هم‌افزایی را یکی از شاخص‌های اصلی حوزه ورزش خواند و توضیح داد: تبادل‌نظر و ارائه راهکارها می‌تواند چرخه ورزش را سرعت بیشتری ببخشد و راه را برای دستیابی به پیشرفت‌ها و کسب افتخارات هموار سازد.

کامرانی، خواستار عملیاتی کردن مصوبات جلسات شورای تخصصی ورزش شد و تبیین کرد: متولیان ورزش باید مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کنند.

 پیگیری مجوز ایجاد مرکز سلامت و تندرستی، تدوین تقویم سالیانه ورزشی استان هرمزگان و پیگیری اخذ مجوز مدرسه فوتسال در دانشگاه از مهم‌ترین مصوبات شورای تخصصی ورزش بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها