رئیس کنسولگری قزاقستان در نشست آنلاین:

در کشور قزاقستان به روی تمامی سرمایه گذاران باز است


نویسنده: سامیه طهورنیان

در ادامه نشست معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های تجاری و سرمایه‌گذاری استان‌ها هرمزگان (ایران) و مانگستائو (قزاقستان)، «دولت علی نیسان» رئیس کنسولگری قزاقستان در بندرعباس، از سعید شعبان ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه تشکر ویژه‌ای کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، «دولت علی نیسان» در ادامه افزود: کنسولگری کشور قزاقستان از سال ۲۰۱۸ در بندرعباس شروع به کارکرده است. اهداف اصلی این کنسولگری ترانزیت، لجستیک و برقراری ارتباط استان‌های جنوبی ایران با قزاقستان است اما گردش‌های مالی ایران در سال گذشته ۴۱ درصد کاهش‌یافته است که اپیدمی کرونا در جهان بی‌تأثیر نبوده است.

وی رئیس کنسولگری قزاقستان در ادامه تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی، حمایت از سرمایه‌گذاران، پتانسیل‌های بالای اقتصادی، ثبات اقتصادی، فضای کسب‌وکار مناسب، بودن در تقاطع اروپا و آسیا و دسترسی به بازارها، شرکت در طرح کمربند جاده‌ای چین و داشتن حمل‌ونقل مدرن از عوامل مهم ظرفیت مناسب تجاری قزاقستان است.

دولت علی نیسان و بندرها مهم کشورش را که اوراسیا، آسیای میانه، ترکیه و اروپا را به هم متصل می‌کند را تشریح کرد و تسهیلات ویژه‌ای را که کشورش به سرمایه‌گذاران اعطا می‌کند، توضیح داد. وضعیت مالیات کم یا صفر، معادن و مناطق ویژه اقتصادی ازجمله موارد یادشده بودند.

او در پایان با معرفی تمامی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های کشورش گفت: در کشور ما به روی تمام سرمایه‌گذاران باز است و بیشترین همکاری ممکن را با سرمایه‌گذاران انجام خواهیم داد.

 

 در کشور قزاقستان به روی  تمامی سرمایه گذاران باز است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها