رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان خبر داد

برگزاری کلاس ارتقا دو به یک در بندرعباس 



کلاس ارتقا داوری دو به یک فوتبال به میزبانی  هیات فوتبال استان و با حضور دانیال مرادی ،مدرس داوری كنفدراسيون فوتبال آسيا در محل سالن جلسات بندر شهید حقانی برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: کلاس ارتقا داوری دو به  یک فوتبال با حضور ۱۸ داور آقا و بانوی درجه دو  استان هرمزگان به میزبانی هیات فوتبال استان برگزار شد.
وی بیان داشت: در این دوره سه روزه  شرکت کنندگان در کلاس علاوه بر مطالب تئوری به صورت عملی و همچنین فیلم با آخرین قوانین و مقررات داوری فوتبال زیر نظر دانیال مرادی  ،مدرس داوری كنفدراسيون فوتبال آسيا آشنا شدند.
معماری گفت: گرفتن کلاس های ارتقا آن هم ارتقا دو به یک در این شرايط کرونایی کار آسانی نبود که این کار با حمایت هیات فوتبال هرمزگان و کمیته داوران و دپارتمان داوری صورت گرفت و امیدوارم که شرکت کنندگان در این کلاس موفق به اخذ درجه داوری یک شوند.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان  از حسن اعتماد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران آن نسبت به برگزاری این کلاس ارتقا در بندر عباس تشکر کرد و گفت : جا دارد از محمد احمد زاده مدیر اداره بندر شهید حقانی و رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و نجف پناهی مدیر این  کلاس که در برگزاری این دوره زحمات زیادی کشیدند  تشکر و قدردانی کنم.  
معماری گفت: تا پایان سال  یک کلاس داوری درجه سه فوتسال و  یک کلاس ارتقا داوری سه به دو هم خواهیم داشت. مراسم اختتامیه این کلاس با حضور اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران هرمزگان در محل سالن آموزش هیات برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس داده شد.
    
   
   
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها