دستگیری مسافر کرونایی فراری در راه آهن بندرعباس



مسافر جوان کرونایی به همراه همسر و فرزندش  در هنگام بازگشت به زادگاهش در راه آهن بندرعباس دستگیر شد. این مرد بلافاصله علیرغم میل باطنی  با خانواده اش به قرنطینه اجباری رفت.

 

به گزارش صبح ساحل،  وی اهل یکی از استانهای مرکزی کشور، مدتی قبل به قصد سفر  به قشم و درگهان راهی بندرعباس شد و در اسکله شهید حقانی مورد تست کرونا قرار گرفت ، تست وی مثبت و از رفتن به قشم ممنوع شد اما این خانواده سه نفره به صورت مخفیانه راهی قشم شدند ، آنها پس از  چند روز گشت و گذار در جزیره  به بندرعباس آمدند و سوار بر قطار قصد رفتن به استان خودشان داشتند که در کوپه قطار دستگیر شدند.
 ممانعت از سفر ۸ خانواده به قشم
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مورد گفت: در ۱۰ روز گذشته جواب تست کرونایی  ۸ نفر از مسافران که هر کدام با خانواده خود در اسکله شهید حقانی حضور داشتند که به  قشم سفر کنند  مثبت شد.
دکتر فاطمه نوروزیان افزود: سفر این افراد به جزیره ممنوع شد و  آنها به همراه خانواده هایشان به قرنطینه رفتند .وی ادامه‌داد: اما یکی از آنها علیرغم  ممانعت و قرنطینه شدن  ،به صورت مخفیانه به قشم سفر کرد.

 
تلاش بی وقفه برای یافتن مسافر فراری
دکتر نوروزیان افزود:  این مسافر تلفن همراه خود را خاموش کرده بود و همکاران ما با همکاری نهادهای قضایی و امنیتی پیگیری های زیادی برای یافتن وی انجام دادند. این مقام مسوول تصریح کرد: تا اینکه این پی گیری ها نتیجه داد و این خانواده  که در کوپه قطار بودند شناسایی و دستگیر شدند.
دکتر نوروزیان اظهار داشت که این خانواده شهرستانی در حال حاضر در قرنطینه اجباری به سر میبرند .

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها