دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس

کارگروهی برای چگونگی تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری بندرعباس تشکیل می‌شود



دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تعیین تکلیف نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس با حضور اعضای شورا و معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: تعداد زیادی از نیروهای انسانی شهرداری علی رغم اینکه چندین سال است که در این نهاد کار می‌کنند اما همچنان نیروی شرکتی شهرداری بندرعباس هستند.

«اسلام باوقار» با بیان اینکه در ماه جاری مجوزی از سوی وزارت کشور در همین زمینه به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود، گفت: قصد داریم، کمیته یا کارگروهی با حضور اعضای شورا برای بررسی چگونگی انجام تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری بندرعباس تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه نیروهای شرکتی بالای ۱۰ سال سابقه کار در اولویت اول هستند، اضافه کرد: سوابق تخصصی، تحصیلی، توانایی و شایستگی‌ نیروها از مهم‌ترین شاخصه‌های تبدیل وضعیت خواهد بود. اولویت ما تبدیل وضعیت عادلانه است.

«محمد مهدی جهانبخش»، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس در تشریح مدارک تحصیلی نیروهای شرکتی حال حاضر این نهاد گفت: یک نفر فارغ التحصیل دکتر، ۱۰۵ نفر فوق‌لیسانس، ۶۱۶ لیسانس، ۲۸۴ فوق دیپلم و ۵۱۸ نفر دیپلم هستند.
در ادامه جلسه جهانبخش گزارشی از اقدامات شهرداری در روند تبدیل وضعیت‌ها در سال‌های گذشته را ارائه کرد.

«فاطمه جراره»، عضو شورای شهر با بیان اینکه بعد از انجام تبدیل وضعیت‌ها ممکن است افرادی نحوه ی گزینش را قبول نداشته باشند، گفت: به همین منظور لازم است کمیته‌ای برای رسیدگی به اعتراضات نیروهایی که تبدیل وضعیت نشدند، نیز تشکیل شود.

گفتنی است نگرانی‌هایی درباره تعداد سهمیه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری بندرعباس وجود دارد. گفته می شود سهمیه شهرداری بندرعباس در این دوره کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. این مجوزها از سوی وزارت کشور ابلاغ می شود. لازم به ذکر است در پایان مقرر شد شورای شهر بندرعباس دو تن از اعضای خود را برای شرکت در این کارگروه به شهرداری معرفی کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها