مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی هرمزگان برگزار شد



مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی استان هرمزگان با حضور ریاست و دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس و دیگر اعضا شرکت کننده برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا صفا»، رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در این نشست که در سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد،گفت: تشکل های کشاورزی با تعامل با سایر زیر بخش های جهاد کشاورزی با آموزش و برنامه ریزی، ایجاد و توسعه برند ها وتشکیل واحد های تجاری و پیگیری صادرات محصولات می توانند نقش بسیار مهمی در جهش تولیدات کشاورزی و بازاریابی محصولات کشاورزی داشته باشند. صفا افزود: اتاق بازرگانی بندرعباس با تشکل های کمسیون های و تشکل های مختلف و کاربردی نقش مهمی در رفع مشکلات و موانع اقتصادی استان ایفا می کنند.
در ادامه این نشست بعد از برگزاری مجمع اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی هرمزگان آقایان رضا امیری رودان، محمدجوادی، حسن قناعتیان جبذری، فرحناز علوی و ابراهیم پورحیدری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مجید امیری رودان و فرزانه ناصریان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.
همچنین خلیل جوادی به عنوان بازرس اصلی و ملیحه امیری رودان به سمت بازرس علی البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.
 
   مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فرآوری محصولات کشاورزی هرمزگان برگزار شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها