لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس، محتشم تبريز را شکست داد



در چهارچوب هفته دهم ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه های  كشور تيم شهرداری بندرعباس در خانه برابر تيم محتشم تبريز قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس به دیدار تیم محتشم تبریز رفت و این تیم را با دو گل از پیش رو برداشت.
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که هفته گذشته برابر ايرانجوان بوشهر به تساوی یک یک دسته یافته بودند این هفته در خانه موفق شدند سه امتیاز کامل از آن خود کنند تا سومین پیروزی این فصل برایشان رقم بخورد.‌
در نیمه نخست تیم شهرداری خیلی زود به گل رسید و در دقیقه دوم بود که میلاد بحرانی پور دروازه محتشم تبریز را باز کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند و شهرداری با پیروزی به رختکن رفت.
در نیمه دوم تیم محتشم برای رسیدن به گل مساوی خیلی زود دست به ترکیب خودش زد اما این تغییرات هم فایده ای برای تیم تبریزی نداشت. در ادامه این نیمه باز این شهرداری بندرعباس بود که به گل رسید و هادی دهقانی برای بار دوم دروازه محتشم تبریز را باز کرد و این نتیجه تا پایان باقی ماند. تيم شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد. شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است. رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها