لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان

تیم های مرصاد کنارترش، فجر دمیلو و ستاره جوان بندرخمیر همچنان در صدر ایستاده اند



هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در سه منطقه شرق، غرب و مرکز برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان و در گروه شرق زاهد منتخب چاهو سه بر یک اتحاد نوین حاجی آباد را شکست داد.
عبدالله سالاری زاده، حسین پورزاد و مهدی کمالی در این بازی برای زاهد منتخب چاهو گلزنی کردند و تک گل تیم اتحاد نوین حاجی آباد را حسین علی محمدی به ثمر رساند. شهاب سلیمانی با تک گل اکبر پدیرا ، میناب جوان را برد. مقاومت بازیاری سه بر یک بازی را به مرصاد کنارترش واگذار کرد.‌ مجتبی عماری رنده تک گل مقاومت بازیاری بود و سه گل تیم مرصادکنارترش را دو گل منوچهر ذاکری و یک گل هم حسن دادی زاده به ثمر رساندند. ‌در بازی های گروه غرب ستاره جوان بندرخمیر با چهار گل عارف اسپرهم، حسن کرم زاده، موسی پاینده و گل بخودی مدافع حریف آرمان کیان ساحل را شکست داد.‌
بازی تیم های بهزیستی جناح و عالمین دمیلو و  دریانوردان بندرکنگ با  جنوب بستک در این گروه برگزار نشد. در بازی های گروه مرکز برخ کوشه قشم با تک گل اسماعیل کمات تیم‌ هفده شهریور قشم را از پیش رو برداشت. فجر دمیلو چهار بر یک شناور سازی قشم را شکست داد.‌ مهران یوسف زاده و حسن پرنون هر کدام یک گل و علیرضا حسن زاده دو گل برای فجر دمیلو زدندو تک گل تیم شناور سازی قشم را مدافع حریف به ثمر رساند. 
در این هفته اتحاد بندرپل استراحت داشت.

 

فوتبال باشگاه های هرمزگان

    
در پایان بازی های هفته ششم در گروه شرق تیم مرصاد کنارترش با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. زاهد منتخب چاهو با ۱۰ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. شهاب سلیمانی با ۹ امتیاز سوم است. مقاومت بازیاری با ۷ امتیاز چهارم، میناب جوان با ۶ امتیاز پنجم و اتحاد نوین حاجی آباد با یک امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است.
در گروه مرکز فجر دمیلو با ۱۳ امتیاز اول است. اتحاد بندر پل با ۷ امتیاز دوم و هفده شهریورقشم با ۵ امتیاز سوم است. تیم های برخه کوشه قشم و شناور سازی قشم با ۴ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفته اند. در گروه غرب تیم ستاره جوان بندر خمیر با ۱۶ امتیاز صدرنشین است. دريانوردان بندر کنگ با ۱۱ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. بهزیستی جناح با ۷ امتیاز در جای سوم قرار گرفته است. عالمین دمیلو با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان چهارم و جنوب بستک با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر پنجم و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون امتیاز در جای ششم جای خوش کرده است.

 

تیم های مرصاد کنارترش، فجر دمیلو و ستاره جوان بندرخمیر همچنان در صدر ایستاده اند

 
بازی های هفته هفتم فردا چهارشنبه ششم اسفند ماه برگزار خواهد شد. در بازی های این هفته اتحاد نوین حاجی آباد میزبان شهاب سلیمانی میناب است. مرصاد کنارترش در خانه با زاهد منتخب چاهو بازی می کند. میناب جواب از تیم مقاومت بازیاری میزبانی می کند. عالمین دمیلو در خانه با دريانوردان بندر کنگ دیدار می کند. اتحاد پل میزبان فجر دمیلو است و شناور سازی قشم با برخه کوشه بازی می کند.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها