حواشی واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

مدارک پزشکی جعل می کنند تا واکسن کرونا بزنند



چندی پیش فیلمی در خصوص واکسن زدن شهاب حسینی و ماسکی با طرح خاص در آمریکا در شبکه های مجازی پخش شد که نشان میداد او در صف دریافت واکسن کرونا است.

به گزارش صبح ساحل، این بازیگر معروف سینمای ایران در پی حواشی مطرح شده در مورد این حرکت خود اعلام کرد: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. کل ماجرا همین بود.اتفافی که برای هر کسی می تواند بیفتد .

شهاب حسینی در خصوص ماسکی که با نماد ماری جوانا به صورت داشت نیز می گوید: از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

 

مدارک پزشکی جعل می کنند تا واکسن کرونا بزنند

در واکنش به این خبرها بنیامین بهادری در یک برنامه رادیویی در جواب این سوال که «شما که به آمریکا رفت و آمد داری چطور آنجا واکسن نزدید؟» واکنش جالبی داد و گفت: «یکی از هنرمندان درجه یک! خیلی اصرار کرد که همراهش بروم واکسن کرونا را بزنم! بعد مشخص شد که مدارک پزشکی را جعل کردند و به نام کادر درمان می‌خواهند واکسن بزنند!»

مدارک پزشکی جعل می کنند تا واکسن کرونا بزنند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها