مربی تیم شهرداری بندرعباس:

بازیکنانم به خودباوری لازم رسیده اند 



مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بازیکنان شهرداری به این باور رسیده اند که توانمند هستند. شهرداری تیم بزرگی است و بی شک به مسابقات بر خواهد گشت.
 به گزارش صبح ساحل، مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: مقابل محتشم تبریز فوق العاده ظاهر شدیم و برد از آن ما بود. احتشام ساسانی  پس از برد شهرداری مقابل محتشم تبریز در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور اظهار داشت: همه توانایی بچه های ما را دیدند، در بازی هفته گذشته مقابل ایران جوان بوشهر نیز به همین شکل توانمند ظاهر شدیم ولی با بدشانسی به تساوی یک یک دست یافتیم. 
وی با بیان این که بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری برای موفقیت در این دیدار یکدل شده بودند افزود: بچه‌های ما روز به روز بهتر می‌شوند و جایگاهمان را در جدول بهبود می دهیم.  مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم ما با شروع  بازی توانست گل بزند که این نشان از روند رو به رشد  تیم و بازیکنان است که خود را به این باور رسانده اند که  توانمند هستند و می توانند دربازی های آینده از حریفان امتیاز بگیرد‌ و ا میدوارم در بازی های آینده بتوانیم عقب افتادگی ها را جبران کنیم. 
ساسانی اظهار داشت: بچه‌های ما نسبت به گذشته هماهنگ‌تر شده و در مقابل حریفان جنگنده تر ظاهر می شوند. وی در پایان گفت : در هفته یازدهم باید دراهواز مقابل فولاد این شهری بازی کنیم وبرای آمادگی بیشتر تیم ، فیلم بازی های این تیم را آنالیز می کنیم و امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی در بازی با این تیم کسب کنیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها