«هنرستان کشاورزی آبنما»، بزرگ‌ترین ملک آموزش و‌پرورش سند دار شد



مدیر آموزش و‌پرورش رودان گفت: هنرستان کشاورزی آموزش ‌و پرورش رودان با مساحت ۱۱۹هکتار و با ارزشی بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان، سند دار شد.

به گزارش صبح ساحل، «نادر صفائی»،مدیر آموزش و‌پرورش رودان گفت: هنرستان کشاورزی آبنما با مساحت ۱۱۹هکتار یکی از بزرگترین املاک آموزش و پرورش است که سند دار شد. وی افزود: این ملک که در جوار رودخانه آبنمای شهرستان قرار دارد و بزرگترین هنرستان کشاورزی استان می باشد و دارای ارزشی بالغ بر ۴۷۵ میلیارد تومان است.

مدیر آموزش و پرورش رودان بیان کرد: مرتع خواری، زمین خواری و مواردی از این قبیل هر از گاهی در سطح این شهرستان و همچنین کشور در حال اتفاق بوده که این موضوع باعث نگرانی و یکی از دغدغه های بسیار مهم در طول این سال های اخیر بوده و لذا اخذ سند این واحد آموزشی اهمیت قابل توجهی داشته است.

صفایی اضافه کرد: با توجه به حضور افراد سود جو و همچنین حفظ و صیانت از املاک آموزش و پرورش، ضرورت دارد تا املاک آموزش و پرورش ثبت و سند آن در اختیار آموزش ‌‌پرورش قرار گیرد تا فردی نتواند به آن تخطی یا افراد سودجو به دنبال کسب منافع باشند.

به گفته وی، تعداد ۱۴۰ ملک از املاک اموزش و پرورش شهرستان رودان دارای سند و  ۱۷ ملک دیگر نیز در مرحله پیگیری و صدور و ۴۶  ملک دیگر از املاک این مدیریت فاقد سند است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها