جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی در مخابرات منطقه هرمزگان برگزار شد



به گزارش صبح ساحل، در جلسه ای با حضور مهندس امیر یگانه مدیر منطقه ، ماندگاری رئیس اداره حراست ،محمودی رئیس اداره بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و جمهی از مدیران و روسای مراکز تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی مورد بررسی و تصمیماتی در راستای پیشگیری از سرقت کابل های تلفن در دستور کار قرار گرفت.
مهندس یگانه در این خصوص گفت : متاسفانه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 2200 مورد قطعی تلفن ثابت در استان به علت سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی  اتفاق افتاده است.
ایشان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا و برگزار کلاس های آموزشی ونیز خدمات غیر حضوری  اهمیت دسترسی به  فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت رشد داشته است خاطر نشان کرد :
در چند ماه اخیر در شهرستان بندر عباس و توابع استان به علت سرقت کابل های مکرر توسط افراد سودجو  تعداد زیادی از مشتریان از خدمات تلفن ثابت محروم شده اند که انجام عملیات حفاری جهت کابل کشی جدید در حال انجام است .
در ادامه جلسه ماندگاری رئیس اداره حراست و محمودی رئیس اداره بازرسی و پاسخگوئی به شکایات در خصوص مشکلات و نواقص موجود در زمینه راهکارهای مقابله با سرقت، اقدامات و برنامه ریزی های موجود به تبادل نظر پرداختند و مقرر شد ازظرفیت نیروی مقاومت بسیج شهرستان در تامین امنیت تجهیزات مخابراتی در سطح استان استفاده شود   و ایمن سازی‌های لازم برای مقابله با سرقت های مکرر انجام گردد .
لازم به ذکر است هموطنان و شهروندان هرمزگانی در صورت مشاهده هرگونه تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی می توانند با شماره تلفن های (33308171) (اداره حراست) تماس حاصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها