برگزاری ویژه برنامه «هفته هرمزگان» در اوایل اردیبهشت 1400



 سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان از برگزاری ویژه برنامه "هفته هرمزگان" در اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی در نشست هماهنگی برگزاری هفته هرمزگان آن را فرصتی است برای شناساندن هویت استان و مردم سخت کوش آن دانست و گفت: برای شناساندن هویت هرمزگان ابتدا باید اخلاق، رفتار و منش مردم نجیب و ساده زیست هرمزگان شناسانده و معرفی شود.
وی ادامه داد: معرفی شهدا، ایثارگران دوران انقلاب و دفاع مقدس، معرفی نخبگان و اندیشمندان حوزه دین، اخلاق، فرهنگ و سیاست به صورت ویژه در هفته هرمزگان دنبال شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: معرفی ظرفیت های استان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، تولیدی، بازرگانی، تجاری و خدماتی در هفته هرمزگان به خوبی در دستور کار قرار گیرد.
رئوفی در همین خصوص گفت: هرمزگان سرزمینی خیرخیز است و در هفته هرمزگان خیرین استان در حوزه های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کمک های مومنانه به خوبی معرفی شوند.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های گردشگری و آموزشی  استان، اظهار کرد: هرمزگان ظرفیت های گردشگری، سیاحتی و آموزشی خوبی دارد که ضروری است در هفته هرمزگان به خوبی معرفی شوند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو سطح استانی و ملی اقدام به شناساندن ظرفیت های هرمزگان کند.
وی ضمن تاکید بر رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی درهفته هرمزگان، گفت: روستاها استعدادهای بسیاری دارند که نیازمند معرفی و شناساندن هستند، لذا تمامی ادارات مرتبط و شهرداری ها با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی برگزاری هفته هرمزگان نهایت همکاری را برای برگزاری این هفته برای شناساندن ظرفیت های استان تلاش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها