پزشکان مکلف به استفاده از کارت خوان شدند



نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صاحبان مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی کردند.

به گزارش صبح ساحل، نمایندگان مجلس، وزارتخانه نیرو و نفت را مکلف به ارائه گزارش مبالغ پرداختی شرکت‌های بیمه‌ای به کمیسیون‌های برنامه و بودجه و انرژی کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه 12اسفند) قوه مقننه و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400، بند (ه) تبصره (6) ماده واحده این لایحه را مصوب کردند. شرکت‌های بیمه‌گر با هماهنگی وزارتخانه های نفت و نیرو مکلفند با صدور بیمه نامه، مشترکان را از حقوق خود مطلع نمایند و متناسب با مبلغ دریافتی شرکت بیمه مربوطه خسارات وارده را جبران نمایند.

  مجلس نحوه توزیع درآمدهای حاصل از اخذ عوارض ارزش افزوده شهرستان‌های تهران را مشخص کرد

همچنین نمایندگان نحوه توزیع درآمدهای حاصل از اخذ عوارض ارزش افزوده شهرستان های تهران بین شهر تهران و نقاط روستایی و عشایری آن را تعیین کردند. سازمان امور مالیاتی مکلف است پرونده های واحدهای تولیدی و خدماتی با شخصیت حقیقی یا حقوقی دارای یک محل فعالیت را که محل استقرار واحد تولیدی یا خدماتی آنها در استان محل استقرار دفتر مرکزی آنها نیست، به اداره کل امور مالیاتی استان محل استقرار واحد تولیدی و خدماتی ارسال کند.

  اختصاص اعتبار یک‌هزار میلیاردی برای بازیافت پسماند در کشور

همچنین نمایندگان مجلس هزار میلیارد تومان به وزارت کشور برای بازیافت پسماندهای حاصل از مواد اولیه ، قطعات و کالاهای قابل بازیافت با نظارت سازمان حفاظت محیط زیست کشور اختصاص دادند.

مصوبه مجلس درباره بیماران خاص

نمایندگان مجلس موافقت کردند که از منابع حاصل از عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی در معالجه بیماری های نادر هزینه شود.

 تکلیف مجلس به پزشکان برای استفاده از کارت خوان

نمایندگان مجلس صاحبان حرفه و مشاغل پزشکی را مکلف به استفاده از پایانه‌ فروشگاهی کردند.

کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان نظام پزشکی ایران صادر می‌شود و کلیه اشخاص شاغل در کسب و کارهای حقوقی اعم از وکالت و مشاوره حقوقی و خانواده، در چارچوب آئین نامه تبصره (2) ماده(169) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 3 /12 /1366 با اصلاحات و الحاقات بعدی مکلفند از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

منبع: تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها