سخنگوی سازمان سنجش:

آخرین مهلت شرکت در کنکور ۱۴۰۰ امشب به پایان می رسد



 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان شرکت در کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ خبر داد.

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: زمان مجدد ثبت نام متقاضیان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۱۰ اسفند آغاز شده است و ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ۹۹ پایان می‌یابد.

وی افزود: متقاضیانی که در مهلت تعیین شده (از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ۹۹) موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند در آزمون ثبت‌نام کنند می‌توانند در مهلت مجدد ارائه شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در آزمون ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ضمناً متقاضیانی که قبلاً در کنکور سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، درصورت تمایل می‌توانند در مهلت زمانی اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: تاکنون ۳۹ هزار و ۲۳ نفر نسبت به ثبت نام جدید اقدام کرده‌اند که به این ترتیب مجموع داوطلبان کنکور سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۶ نفر رسیده است.

 کنکور سراسری ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها