توقیف محموله 50 میلیاردی مواد محترقه خارجی قاچاق در هرمزگان



فرمانده انتظامي استان از کشف یک میلیون و647هزارعدد انواع مواد محترقه قاچاق به ارزش50میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری"در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری مواد محترقه قاچاق دریکی از انبار های اسکله شهید رجائی مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند. 
وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و با همکاری نماینده گمرک و یگان حفاظت بندر و در بازرسی از یک دستگاه کانتینر 20فوت یک میلیون و647هزارعدد انواع موادمحترقه را قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش محموله کشف شده را بنابرنظر کارشناسان مربوطه 50میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه کانتینرتوقیف و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان  خاطر نشان کرد: پلیس قطعا با افراد مخل نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد افرادی که با حرکات غلط و با هدف سودجویی امنیت مردم را به مخاطره می اندازند در استان فعالیت کنند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در این زمینه موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها