ژیمناستیک هنری دختران هرمزگان:

نفرات برتر شاخه های مختلف مشخص شدند 



مسابقات قهرمانی دختران ژیمناستیک هنری هرمزگان برگزار شد .

 

به گزارش صبح ساحل، این دوره از رقابت ها در شاخه هنری  ژیمناستیک بانوان به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر و تعداد محدود ، در دو  رده سنی ۹- ۱۰ سال ( سطح دو ) و ۱۱-۱۲ سال ( سطح سه  ) ، در چهار وسیله و  با حضور ۱۳ شرکت کننده در محل خانه ژیمناستیک بندرعباس برگزار شد .
در پایان این مسابقات و در سطح دو حرکات زمینی پرنیا رشت اول شد. کوثر اسفندیاری دوم و  یسنا شجاعی سوم شد‌  در موازنه ، زهرا هنری ، پرنیا رشت و عسل علیرضایی اول تا سوم شدند. در پارالل مقام اول را زهرا هنری از آن خودش کرد و  نگاه سلطانی نژاد دوم شد.
در وسیله پرش خرک  مقام اول را کوثر اسفندیاری به دست آورد. مقام دوم را  نگاه سلطانی و مقام سوم را  عسل علیرضایی به خودش اختصاص داد.
قهرمان قهرمانان ، پرنیا رشت شد. کوثر اسفندیاری دوم و نگاه سلطانی نژاد در جای سوم ایستاد.
در مسابقات سطح سه و درحرکات زمینی  سانای آذر اول شد. پرستش عباسلو دوم و  سارا زارعی در مکان سوم قرار گرفت. در موازنه مقام اول به  پرستش عباسلو رسید.
مقام دوم را مریم پورصابر به دست آورد. مقام سوم را امل بنت تمیم به خودش اختصاص داد. در پارالل ، سانیا سقایی ، سارا زارعی و  امل بنت تمیم  اول تا سوم شدند.
در وسیله پرش خرک سانای آذر اول شد. سانیا سقایی دوم و مریم پورصابر سوم شد. قهرمان قهرمانان هم سانای آذر ، پرستش عباسلو و سانیا سقایی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها