راه اندازی مرکز نیکوکاری مداد رنگی در هرمزگان



مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی به جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند هرمزگان در زمینه آموزشی و فرهنگی در سازمان دانش‌آموزی استان افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز یکشنبه در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری مداد رنگی به نمایندگی از ۱۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح شد.
علی الهیاری افزود: در مجموع آمار مراکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان به ۱۵۶ مرکز می‌رسد.
وی بیان داشت: مرکز نیکوکاری مداد رنگی به‌صورت تخصصی در زمینه خدمت‌رسانی آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند و اشاعه فرهنگ خیر و احسان در مدارس استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با قدردانی از همکاری سازمان دانش‌آموزی و آموزش و پرورش اظهارداشت: این مرکز دانش آموزان مستعد و نخبه استان را که به خاطر مشکلات فقر و تنگدستی ممکن است از تحصیلی باز بمانند، مورد حمایت قرار داده و زمینه‌ی شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز نیازمند در سطح استان را مهیا می‌کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد مراکز وابسته به این مرکز نیکوکاری در سراسر استان و در ۲۲ منطقه آموزشی جامعه هدف (دانش آموزان نیازمند) را پوشش بدهیم.
 احمد مهرانی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد را اثرگذار و مثبت برای جامعه هدف دانست و افزود: رسالت آموزش وپرورش تربیت فرزندان در حد و اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی بیان داشت: یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان است که سبب حمایت‌های مادی و معنوی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند می‌شود.

بیش از ۲۴ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها