«بشاراسد» و همسرش به کرونا مبتلا شدند



 دفتر ریاست جمهوری سوریه اعلام کرد که «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور و «اسما اسد» همسر وی به «ویروس کرونا» مبتلا شده‌اند، اما وضعیت جسمی آنها پایدار و حال عمومی هر دو آنها خوب است.

به نوشته ایرنا، دفتر ریاست جمهوری سوریه روز دوشنبه در صفحه خود در فیسبوک این دفتر نوشت: پس از احساس علائم خفیف مشابه ابتلا به ویروس کرونا، اسد رئیس جمهوری و همسرش، تحت آزمایش «پی سی آر» (PCR) قرار گرفتند و نتایج نشان داد که آن‌ها به این ویروس مبتلا شده‌اند.  

دفتر ریاست جمهوری سوریه در این خبر که خبرگزاری رسمی این کشور نیز آن را منتشر کرده، افزود: آن‌ها از سلامت و وضعیت پایدار برخوردارند و کار خود را در دوره قرنطینه خانگی که به مدت دو تا سه هفته طول خواهد کشید، انجام می‌دهند. 

به گزارش دفتر ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد و همسرش برای همه سوری‌ها و همه مردم جهان آرزوی سلامتی کردند و از همه سوری‌ها خواستند تا حد ممکن اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را برای مقابله با کرونا انجام دهند. 

آن‌ها همچنین از همه پرسنل پزشکی که در خط اول مقابله با کرونا قرار دارند و برای کاهش اثرات آن بر بیماران تلاش می‌کنند، تقدیر و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها