واکنش مردم به تکذیب مسئولان: آب نداریم


نویسنده: صبح ساحل

با انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر نوبتبندی آب در محلات شهرستان بندرعباس مردم این خبر را تایید اما مسئولان تکذیب می کنند.

به گزارش صبح ساحل، شهروندان بندرعباس در تماس با این رسانه از وضع افت فشار و قطعی آب در روزهای اخیر انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به وضع موجود شدند. در ادامه اظهارات برخی از ساکنین محلات بندرعباس آمده است.

سالاری؛ ساکن محله پشت شهر:  مسئولان قطعی آب را تکذیب میکنند در حالی که همین امروز(20 اسفند) آب محله ما قطع شده است. آیا لیست نوبت بندی حقیقت دارد؟ چگونه حرف هایشان را باور کنیم.

حسینی؛ ساکن چهار راه نخل: دو روز است که قطعی آب داریم. اگر قرار است شرایط بدین گونه باشد لطفا اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه انجام شود که گرفتار نشویم

حافظی؛ محله 22 بهمن:  امروز (20 اسفند) بشدت افت فشار آب را داشتیم. چند روز که به دلیل عملیات اجرایی گازکشی و شکستگی لوله آب قطع شده بود. الان هم به این صورت، چرا مسئولان این وضعیت را مدیریت نمی کنند؟

قریشی؛ شهرک پیامبر اعظم: سه روز متوالی است قطعی و افت فشار آب را داریم

هاشمی؛ چهارراه داماهی: سه روز متوالی که بعد از ظهرها به مدت 6 الی 7 ساعت افت فشار آب یا قطع  داریم.

مریدی؛ محله اسلام آباد: امروز ( 20 اسفند) قطعی آب داشتیم و بدون داشتن منبع آب خیلی سخت می گذرد.

جعفری؛ بلوار امام حسین: چرا آب نیست. از ساعات اولیه صبح آب قطع شده است. دو روز متوالی افت فشار آب داشته‌ایم. لطفا رسیدگی گنید.

ساکن محله بهشت بندر: اتفاقا خبر نوبت بندی (جیره بندی) آب صحت دارد. محله ما طبق آن جدولی که در فضای مجازی پخش شده است فقط از ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر آب داشته ایم. اگر این اتفاق اسمی غیر از جیره بندی دارد به ما بگویید.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها