لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

آیندگان و فولاد در خانه به دیدار حریفان خود می روند



درهفته پنجم‌ لیگ دسته اول فوتسال  باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها در خانه بازی خواهند کرد.  تیم های آیندگان و فولاد هرمزگان دو نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور شنبه بیست وسوم و یکشنبه بیست و چهارم‌ اسفندماه در سالن فجر بازی خواهند کرد. 
به گزارش صبح ساحل، در گروه سوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان از ساعت ۱۵ فردا شنبه در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم مبل کریمی البرز خواهد رفت‌.
ساگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در جدول رده‌بندی گروه سوم  با پنج امتیاز در مکان چهارم و تیم مبل کریمی البرز با شش امتیاز سوم است که اختلاف یک امتیازی دو تیم حساسیت این دیدار را بیشتر می کند. 
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ايرالكو اراک،  اسپيناس زنجان ، مبل کریمی البرز،  سفير گفتمان تهران و شاهین کرمانشاه هم گروه است. 
فولاد دیگر نماینده هرمزگان در هفته پنجم بعد از سه بازی خارج از خانه یکشنبه بیست و چهارم‌ اسفندماه از ساعت ۱۵ در سالن فجر اولین بازی خانگی خود را با تیم نماسازان آبادان صدرنشین گروه اول انجام خواهد داد. شاگردان عباس روزپیکر در تیم فولاد هرمزگان از سه بازی قبل خود چهار امتیاز گرفته‌اند و در این بازی مقابل تیم آبادانی که با ۹ امتیاز صدرنشین می باشد بازی راحتی ندارند. 
فولاد در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان،  فولاد زرند ايرانيان ،شهدای چوار ۶۵ ایلام، عقاب نیرویی هوایی تبریز، شهید ستاری قرچک و خانه صنعت کرمانشاه هم گروه است. لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آينده به پایان می رسد. 
مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
   آیندگان و فولاد در خانه به دیدار حریفان خود می روند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها