شناسایی یک مورد مثبت کرونای جهش یافته در یکی از آرایشگاه‌های بندرعباس



رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از ابتلای یک مورد مثبت کرونا جهش یافته در یکی از آرایشگاه‌های شهرستان بندرعباس خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل،  عبدالجبار ذاکری افزود: ضمن انجام مداخلات لازم توسط، بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس این آرایشگاه زنانه تعطیل شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نوبت دهی به صورت تلفنی یا اینترنتی را توصیه کرد و افزود: استفاده از شیلد و عینک حفاظتی، ماسک و روپوش برای آرایشگر ضروری است.

ذاکری اظهار کرد: هنگام صحبت کردن با مشتری یا همراهان او باید فاصله حداقل یک متر رعایت شود همچنین وسایل غیر ضروری در سالن انتظار مشتریان و سایر قسمت‌هایی که مشتریان در رفت و آمد هستند به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: شستشوی سر و صورت مشتریان، با رعایت بهداشتی و داشتن دستکش مناسب برای هر مشتری و شیلد صورت برای آرایشگر قبل و پس از آرایش و یا رنگ کردن مو انجام شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس اضافه کرد: آرایشگرها از پذیرش مشتریان با علایم تب، سرفه، گلودرد و تنگی تنفسی خودداری کنند و توجه داشته باشند که مشتریان هنگام ورود به این محل دست کم از ماسک ساده پشت گوشی استفاده کرده باشند.

 

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها