لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان

ستاره سرخ بستانو جام قهرمانی را بالایی سر برد



ستاره سرخ بستانو قهرمان  لیگ دسته دوم فوتبال هرمزگان شد.

 

به گزارش صبح ساحل ، پرونده رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های هرمزگان پس از ۱۹  بازی  با قهرمانی تیم ستاره سرخ بستانو به پایان رسید.
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های استان هرمزگان که با حضور هفت تیم در دو  گروه شرق و غرب برگزار شد. در پایان از گروه شرق تیم اتحاد روستایی جاسک با شکست سه بر صفر تیم ثامن کردر میناب به عنوان تیم اول این گروه راهی فینال شد. یاران یونس حاجی آباد و ستاره سرخ بستانو از گروه غرب برای انتخاب تیم اول این گروه درحاجی آباد به مصاف هم رفتند، با حواشی پیش آمده دراین بازی یک نیمه آن برگزار شد، و بارای کمیته انضباطی یک نیمه آن در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و تیم ستاره سرخ بستانو با یک گل از سد حریف خود گدشت وبه بازی پایانی راه یافت.
دربازی پایانی که در ورزشگاه اروند بندرعباس برگزار شد. دو تیم یک بازی زیبا یی را به نمایش گذاشتند وپنج بار توپ در دروازه ها جای گرفت. درپایان این تیم ستاره سرخ بود که با پیروزی سه  بر دو جام قهرمانی را بر بالای سر برد. در مراسم پایانی که با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال هرمزگان ، اصغر معماری دبیر هیات ، فریدون الهامی مدیر عامل باشگاه اروند سورو ، محمد بارانی ریئس کمیته اجرایی مسابقات هیات ، محمد رضایی ایسینی مسئول اجرایی مسابقات ، مدیران عامل باشگاه های ستاره سرخ بستانو و اتحاد روستایی جاسک وپیشکسوتان و ورزشکاران برگزار شد به تیم های قهرمان ونایب قهرمان جام قهرمانی ومدال اهدا شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها