استاندار هرمزگان:

۲هزار آزمایش کرونا از مسافران ورودی به هرمزگان گرفته شد



استاندار هرمزگان گفت: ۲هزار تست کووید ۱۹ از مسافران ورودی به هرمزگان در بازه زمانی ۲۷ اسفند تا پنج فروردین گرفته شد.

به گزارش صبح ساحل، فریدون روز شنبه در ارتباط زنده تصویری با رییس جمهوری در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: نتیجه آزمایش هفت نفر از این افراد مثبت بود که تدابیر لازم در خصوص قرنطینه این افراد اندیشیده شد.

وی ادامه داد: افزون بر ۶۰۰هزار نفر در بازه زمانی یاد شده وارد هرمزگان شدند که نشان دهنده افزایش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و کاهش ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ است.

وی اضافه کرد: درآمد حدود ۳۷ درصد کسبه استان از آغاز شیوع کرونا تا کنون به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و تصمیم‌های ستاد ملی و استانی کرونا باید به گونه ای باشد که در کنار حفظ سلامت، معیشت مردم هم دچار خلل نشود.

استاندار هرمزگان افزود:  برخی نواقص وجود دارد اما نباید اتفاقات خوبی که در زمینه مدیریت بیماری کرونا با همراهی مردم رخ داده نادیده گرفته شود و امید می رود با تدوام شرایط مناسب فعلی، این استان در هفته دوم تعطیلی‌های نوروزی نیز شرایط خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به تداوم فعالیت‌های عمرانی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس که یکی از پروژه های شاخص هرمزگان به شمار می رود با روند مطلوبی در حال انجام است و در تعطیلات نوروز هیچ یک از فعالیت های عمرانی و تولیدی متوقف نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها