رئوفی:

ممنوعیت تجمع در سواحل در روز 13 فروردین؛ مسافران شهرستان‌های بندرعباس و بندر خمیر را ترک کنند



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعى استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های بندرعباس و بندر خمیر مسافران باید این شهرستان‌ها را ترک کنند.

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی با بیان اینکه ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به این شهرستان‌ها ممنوع است، افزود: همچنین ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی این شهرستان به سایرشهر‌ها ممنوع است.
وی گفت: در این دو شهرستان، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان خود و در سایر ادارات، ارائه خدمات با حضور پنجاه درصدکارکنان صورت می‌گیرد.
رئوفی افزود: سایر شهرستان‌های استان هرمزگان نیز در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند که فقط مشاغل گروه چهار تعطیل است و کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر می‌شوند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.

جانشین و سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: همچنین ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها در تمامی شهرستان‌های هرمزگان، از ساعت ۲۲ تا سه بامداد، اعمال می‌شود.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین روز طبیعت، تجمع در پارک ها، بوستان‌ها و سواحل ممنوع است.
منتشر شده: 1
شهاب
۱۱ فروردین ۱۴۰۰
اونام میگند چشم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها