تعاونی مسکن مهر چهارراه فاطمیه آگهی دعوت مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تاریخ 18/فروردین ماه سال /1400



مجمع عمومی عادی نوبت اول شرکت تعاونی مسکن مهر چهارراه فاطمیه در ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 19/02/1400 در محل ورزشگاه کارگران به آدرس بندرعباس انتهای بلوار امام حسین (ع) برگزار می شود. از کلیه اعضاء دعوت می شود شخصا یا وکالتا با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت اتخاذ تصمیم نسبت به موضوعات ذیل در این جلسه حضور به هم رسانند.
ضمنابه اطلاع می رساند که به موجب آیئن نامه نحوه تشکیل مجامع عمومی؛ تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر 3 رای و هر شخص غیر عضو تنها یک رای خواهد بود و اعضا متقاضی اعطاء نمایندگی، می بایست به همراه نماینده خود حداکثر تا تاریخ 18/02/1400 در محل دفتر تعاونی به آدرس بندرعباس- بلوار امام حسین بازارچه امام حسین (ع) - پلاک 99 در ساعات اداری حاضر تا پس از احراز هویت و تائید وکالت، برگه ورود به مجمع را دریافت دارند.
دستور جلسه :
- انتخابات اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره
- انتخاب بازرسان
- تصمیم گیری در خصوص عضویت در اتحادیه تعاونی های مسکن مهر
- داوطلبان تصدی سمتهای هیات مدیره و بازرسی موظفند حداکثر ظرف یکهفته از انتشار آگهی دعوت در ساعات اداری فرم داوطلبی به انضمام کپی شناسنامه، کارت ملی ، مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، کارت پایان خدمت، عدم سوپیشینه کیفری را تکمیل و به دفتر تعاونی ارایه نمایند.

هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن مهر چهارراه فاطمیه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها