هرمزگان در آستانه پیک جدید کرونا



همزمان ستاد ملی و استانی به ریاست «حسن روحانی»، رئیس جمهور، «فریدون همتی»، استاندار هرمزگان و با حضور اعضا ستاد کشوری و استانی از طریق ویدیو کنفرانس صبح امروز برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، «علیرضا رییسی»، معاون وزیر بهداشت در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با تشریح وضعیت کرونا در استان‌ها گفت: وضعیت هرمزگان، نسبت به سایر استانها بسیار مناسب است. در هرمزگان اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است. تا کنون با این تیم منسجم خیلی خوب توانستند کنترل کنند و شاهد تلاششان هستیم.   استاندار ، رئیس دانشگاه و ستاد استانی کرونا با انسجام این بیماری را مدیریت کردند. بیماری در این استان هم در حال خیزش هست و باید بسیار دقت کنند که دچار پیک نشوند. همه استان های ما وارد پیک جدید شده اند.
اما شواهد نشان دهنده سیر صعودی کرونا در استان و زنگ خطری برای ساکنین هرمزگان است. سفرهای نوروزی، دورهمی‌ها و شرکت در مراسمات از دلایل افزایش شیوع کرونا و تعطیلی برخی گروه‌‌های مشاغل به شمار می‌رود. برخی از استان ها مثل اردبیل، قزوین، بوشهر خراسان شمالی و جنوبی ، زنجان، آذربایجان شرقی، فارس، کرمان،لرستان، همدان، مرکزی و قم شیب های بسیار تند صعودی دارند و همانگونه که رئیس جمهور در صحبت هاشون فرمودند نیاز است که پروتکل ها سختگیرانه اجرا شود که بتوانیم این پیک را رد کنیم.
       هرمزگان در آستانه پیک جدید کرونا
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها