«حجت امیری‌کیا»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم شد



«حجت امیری‌کیا» طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم منصوب شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از فارس، طی حکمی از سوی «سردار حسین سلامی»، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، «حجت امیری‌کیا» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم جایگزین «محمد سالاری» شد.

«سردار اباذر سالاری»، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار داشت: امروز پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی ایران موضوعات اقتصادی است. سالاری افزود: ایران اسلامی با جود تحریم‌های شدید در حوزه دفاعی با بهره‌گیری از مدیریت ولایی و انقلابی و تکیه بر نیروهای جوان مومن و انقلابی به یکی از ابرقدرت‌های نظامی تبدیل شده که در حوزه اقتصادی نیز باید این مهم تحقق یابد. وی اضافه کرد: خداباوری، گره‌گشایی از مردم و برتری دادن منافع دیگران بر سود شخصی از تفاوت‌های مدیریت انقلابی با مدیریت لیبرال به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان ادامه داد: میزان اقتدار ما برابر با امکانات موجود نیست بلکه به اندازه اتکا و باورمان به خداست؛ این مولفه‌ای است که رزمندگان دوران دفاع مقدس با ایستادگی و پیروزی در برابر دشمن بدون امکانات لازم آن را اثبات کرده‌اند. سالاری اضافه کرد: مردم می‌تواند با حضور حداکثری خود در انتخابات و گزینش اصلح‌ترین فرد، مسیر شکست تحریم‌های اقتصادی و خروج از بن‌بست‌ها را هموار کنند.

 سپاه و بسیج منشاء خدمت در جامعه هستند

امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار راهگشا است و مردم باید فردی ولایتمدار، مردمی و توانمند را انتخاب کنند. حجت‌الاسلام میثم تارم اجرای طرح تحول محلات، مسجدمحوری و تعامل سپاه و بسیج با حوزه‌های علمیه و علمای دینی جزیره قشم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: سپاه و بسیج همواره در حل مشکلات مردم پیشگام و منشاء خدمت‌رسانی بوده‌اند.

«علیرضا نصری»، فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار داشت: هر کجا نیاز به پاسداری از ارزش‌ها بوده، سپاه در خط مقدم حراست قرار گرفته است. وی افزود: برای تحقق شعار امسال باید همه از تولید به عنوان موتور محرکه کشور پشتیبانی کنند تا با وجود تحریم‌ها همچون سایر حوزه، از جنگ اقتصادی نیز عزتمندانه عبور کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها