لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

فولاد سه امتیاز خانگی را از آن خودش کرد 



تیم فوتسال فولاد هرمزگان در نخستین بازی دور برگشت میزبان تیم شهید ستاری قرچک بود.
به گزارش صبح ساحل، در نخستین دیدار دور برگشت و از هفته هفتم  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم  فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم شهید ستاری قرچک رفت. فولاد هرمزگان که در آخرین بازی دور رفت هفته گذشته در  دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر ۱ شهدای چوار ایلام را شکست داد و تا پایان هفته ششم با کسب ۷ امتیاز در رده سوم جدول گروه اول قرار گرفت در این بازی هم  به سه امتیاز آن فکر می کرد تا پیروزی دلنشینی دیگری برای هوادران خود به ارمغان بیاورد. هنوز چهار دقیقه از نیمه نخست بازی نگذشته بود که متین قادری موفق شد گل اول را برای قرمزپوشان فولاد به ثمر برساند.
در دهمین دقیقه بازی فولاد دوباره به گل رسید و این بار سبحان شراعی برای این تیم گلزنی کرد. زرد پوشان قرچک که دو گل را پذیرفته بودند فشار حملات خود را بیشتر کردند و در دقیقه یازده توسط داود مشهدی یکی از گل های خورده را جبران کردند. نیمه نخست این دیدار دو بر یک به سود فولاد هرمزگان به پایان رسيد.
در نیمه دوم تیم مهمان بازی بهتری به نمايش گذاشت و موقعیت های گل بیشتری داشت اما توپ های آن ها وارد دروازه فولاد نشد تا این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان هرمزگان به پایان رسید.  فولاد هرمزگان با این پیروزی ده امتیازی شد. 
دراین بازی عارف شبانه گرد، ادیب حسین پور، امیر حسین ماکیانی فر، سینا احمدیان پور، خسرو رئیسی، غلامرضا رحیمی، عارف محمدی، متین قادری، امیر خون جهان، سبحان شراعی، مهران پایدار و آرش دهقانی با هدایت عباس روزپیکر بازی کردند.
برای تیم شهید ستاری قرچک که سعید کدخدایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشتند مصطفی ظریفیان،  امین قنبری، داود مشهدی،  حسین کریمی،  مهدی رضائیان،  میلاد عباسی، امیر حسین دهقان زاده، منوچهر لطفی، یعقوب روحی و محمد جعفر زاده بازی کردند. 
لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد.
مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها