مسئولان مازندران از جانباز بابلسری دلجویی کردند



روز گذشته فیلم برخورد نامناسب یک مامور انتظامی با یک جانباز ۷۰ درصد بابلسری در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت تا جایی که به دستوفرمانده انتظامی مازندران، این مامور خاطی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتخاب نوشت: پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب مامور انتظامی با جانباز بابلسری، حواشی بسیار زیادی به وجود آمد که بلافاصله با محکوم کردن مسئولان استانی و ملی همراه و مامور متخلف نیز دستگیر شد.

در این زمینه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه توضیح داد: این اتفاق که متأسفانه در شهر بابلسر رخ داده است موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری استان مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی برای احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

از سوی دیگر، نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخورد یک مامور نیروی انتظامی با یک جانباز خواستار رسیدگی به تخلف این مامور شد.

علی اصغر باقرزاده در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: مشاهده تصویر برخورد یک مامور نیروی انتظامی با جانباز قطع نخاعی سرافرازی که نماد غیرت ملت ایران است غمی جانکاه بر دلها نشاند، جانبازان، شهیدان زنده و اسوه های ایثار و شجاعت در مقابل متجاوزان به میهن هستند و مردم سرافراز مازندران و خصوصا شهرستان بابلسر، شهر سرداران شهید، جایگاه آنها را قدر می دانند.

وی اضافه کرد: ما خطای این مامور جاهل را دنبال خواهیم کرد همچنین اصلاح قوانین حمایتی از جانبازان باید وجهه همت قرار گیرد و قانون جامع ایثارگران به درستی اجرا شود.

باقرزاده ادامه داد: از فرماندهان نیروی انتظامی برخورد با این خطا و عذرخواهی از این جانباز را خواستاریم که البته این کار انجام شده، ما به دنبال تعمیم خطای فردی به سازمانی نیستیم و از ایثارگری های نیروی انتظامی هم تشکر می کنیم اما جلوگیری از تکرار این رخدادها را خواستاریم. من به عنوان خدمتگزار مردم بابلسر به خاطر توهین به ساحت ایثار و شهادت داغدارم و موضوع را پیگیری و به مردم گزارش خواهم کرد.

بر این اساس، صبح امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه نیز حسن حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران در این زمینه در بیانیه‌ای اظهار کرد: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب و غیرقانونی مامور انتظامی با جانباز گرانقدر؛ با دستور استاندار مازندران، فرماندار شهرستان بابلسر مسئول پیگیری موضوع شدند و فرمانده انتظامی شهرستان نیز به همراه برخی مقامات شهرستان با حضور در منزل جانباز نسبت به دلجویی از ایشان اقدام کردند.

وی به این موضوع تاکید کرد که، جانبازان والامقام به عنوان نمادهای افتخار ایران اسلامی همواره مورد تکریم و احترام مردم عزیز ما هستند و وظیفه خود می دانیم تا منزلت و جایگاه رفیع آنان را همواره مورد توجه قرار دهیم.

حسن نژاد در این بیانیه اشاره کرد که، ضمن عذرخواهی از همه جانبازان و مردم عزیزمان؛ برای اقدام صورت گرفته لازم می دانم تاکید کنم مردم بین رفتار این مامور متخلف با مجموعه تلاش های ارزنده فرزندان خود در نیروی انتظامی تمایز قائل می شوند و از تدبیر و اقدام سریع فرماندهی انتظامی استان در برخورد با این مامور متخلف و بازدداشت آن تشکر می کنم و اطمینان می دهم که این موضوع از مجاری قانونی پیگیری جدی خواهد شد.

روز گذشته فیلم برخورد نامناسب یک مامور انتظامی با یک جانباز ۷۰ درصد بابلسری در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت تا جایی که به دستوفرمانده انتظامی مازندران، این مامور خاطی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها