لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان در خانه بازی را واگذار کرد



تیم آیندگان هرمزگان در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور به دیدار سفیر گفتمان تهران رفت.
به گزارش صبح ساحل، از سری مسابقات لیگ‌ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور قرمزپوشان آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم سفیر گفتمان تهران رفت.‌
آیندگان هرمزگان در آخرین بازی نیم‌ فصل اول مقابل پس  مبل کریمی البرز به تساوی دو دو دست یافت.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان با شش امتیازی که از دیدارهای دور رفت اندوخته بودند به مصاف سفير گفتمان تهران رفتند تا با کسب پیروزی در این مسابقه خانگی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.
دو تیم بازی را هجومی شروع کردند تا در پنج دقیقه اول بازی شاهد یک گل از تیم سفیر گفتمان تهران باشیم.
روی یک ضد حمله کوروش دادور شرق با یک شوت زیبا دروازه آیندگان را باز کرد. سرعت بازی آن قدر زیاد بود که در دقیقه ششم بازی علی صابری روی یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را برای آیندگان به ثمر رساند.
صحنه های زیبا در نیمه نخست این دیدار تمامی نداشت تا این که در دقیقه ۱۵ بازی یک بار دیگر قفل دروازه آیندگان باز شد و این بار علی اکبر مظلومی برای سفیر گفتمان گلزنی کرد. فشار حملات تیم قرمزپوش آیندگان در ادامه نیمه اول باعث نشد تا این تیم به گل دوم و مساوی دست پیدا کند و بازی در نیمه نخست دو بر یک به سود سفیر گفتمان تهران به پایان رسید.
نیمه دوم بر خلاف نیمه اول که دو تیم بازی را هجومی شروع کردند این نماینده هرمزگان بود که بازی را هجومی آغاز کرد تا جبران یک گل خورده را بکنند. برخلاف جریان بازی و در دقیقه ۲۹ دروازه آیندگان توسط سعید عیسایی برای بار سوم باز شد تا آه از نهاد بازیکنان و کادر فنی قرمز پوشان هرمزگانی بلند شود. کادر فنی آیندگان در پنج دقیقه پایانی تصمیم گرفتند تا از تاکتیک پاور پلی بهره ببرند که در این هنگام گل چهارم را هم در دقیقه ۳۶ دریافت کردند و این گل را حسین سلطانی برای سفیر گفتمان به ثمر رساند. سفیر گفتمان که از اشتباهات بازیکنان آیندگان به خوبی استفاده کردند گل پنجم را هم در دقیقه ۳۹ توسط حسین رنجبر زدند تا این بازی در پایان با نتیجه پنج بر یک به سود سفیر گفتمان تهران به پایان برسد. در این بازی برای تیم آیندگان هرمزگان حمید ارژنگ داریوش، مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی،  سینا بخشی،  حامد زرجام،  علیرضا صابری، حسن سپهری، امیرحسین دهقانی، محمدرضا دهقانی، مصطفی رحمانی، علی جوذری و  حسین رحیمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند. برای تیم سفیر گفتمان تهران هم سینا صابر، مهدی امانی، اشکان لشکری فر، میلاد کوشکی، علی اکبر مظلومی، مهدی یاری، کورش دادور شرق، داود توحید لو، حسین سلطانی، محسن کبیریان، حسین رنجبر و سعید عیسایی بازی کردند.
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ايرالكو اراک،  اسپيناس زنجان ، مبل کریمی البرز،  سفير گفتمان تهران و شاهین کرمانشاه هم گروه است.  لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آينده به پایان می رسد.  مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها