استاندار هرمزگان:

ارتش های تجاوزگر از قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند



استاندار هرمزگان گفت: ارتش‌های تجاوزگر که دنیا را به زیر سلطه خود کشیده اند از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص ارتش قهرمان ایران اسلامی واهمه داشته و تن‌شان می‌لرزد.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز یکشنبه در آیین رژه نیروهای نظامی مستقر در هرمزگان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی اظهار داشت: اگر آمریکا و پیروانش به خود اجازه تجاوز نمی‌دهند به خاطر این است که نیروهای فداکار و شهادت طلب ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابرشان قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور از امنیت پایدار و برجسته برخوردار است به دلیل حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروهای مسلح، نیروهای اطلاعاتی و دستگاه قضایی و در کنار آنان رهبر فداکار ملت ایران است.

رییس شورای تامین هرمزگان اضافه کرد: نیروهای مسلح عزیز ما امروز خلیج فارس را در امنیت قرار داده‌اند و در تامین امینت آب‌های دور نقش دارند.

وی ابراز داشت: ارتشیان اثبات کردند برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب و ملت بزرگ ایران در هر صحنه‌ای آمادگی دارند و با جان خود از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

همتی با اشاره به روز ارتش گفت: امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی با صدور فرمان احیای ارتش جمهوری اسلامی ایران اجازه عملی شدن توطئه انحلال ارتش را ندادند که این تصمیمی بزرگ و استراتژیک بود.

وی بیان داشت: ارتش نیز اثبات کرد فرزند انقلاب اسلامی است و در کنار ملت قرار گرفت و مردم نیز آنان را در آغوش گرفت و پذیرفت.

استاندار هرمزگان یادآور شد: امام راحل زمانی که دید این ارتش می‌تواند در خدمت انقلاب اسلامی بدرخشد به آن اعتماد کرد و ارتش نیز درستی این اعتماد را با پاسخ خوب خود در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به اثبات رساند.

همتی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ۲ بازوی قدرتمند نظام اسلامی خوب عمل کرده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها