نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ساماندهی پساب بندرعباس با سرعت و اولویت انجام شود



نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: برای ساماندهی وضعیت ناهنجار ورود فاضلاب شهری بندرعباس به دریا و رفع مشکلات جانبی آن، همه مسوولان باید پای کار بیایند.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز یکشنبه در دیدار با شهروز شجاعی مدیر عامل شرکت زیرساخت خلیج فارس که اخیرا با سرمایه گذاری برخی از صنایع و بنگاه های اقتصادی فعال در غرب بندرعباس انتقال پساب فاضلاب شهری را بر عهده گرفته اند، افزود: مشکلات ناشی از تخلیه پساب فاضلاب سال‌هاست روح وروان مردم بندرعباس را آزرده کرده و ساماندهی ان باید با سرعت و اولویت انجام شود.
وی بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری استاندار و شروع بکار شرکت تامین وتوسعه زیرساخت خلیج فارس بخشی از صنایع غرب بندرعباس در عمل به مسوولیت اجتماعی خود در این امر سهیم شده‌اند، انتظار می‌رود تمام مسوولان با اراده ای قوی این شرکت را همراهی وحمایت کنند تا کار به سرانجام برسد.
مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس نیز در این دیدار با قدردانی از دلسوزی و دغدغه امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان در پیگیری این مشکل وارائه گزارشی از شکل گیری این شرکت و طرح عملیاتی‌ جمع آوری پساب فاضلاب گفت: تلاش کرده ایم جمعی از فرزندان متخصص ودلسوز هرمزگان را با حمایت وسرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی منطقه تحت عنوان شرکت تامین وتوسعه زیر ساخت خلیج فارس گردهم اورده و با رفع مشکلات ساختاری که قبل از این مسیر ساماندهی وضعیت پساب فاضلاب شهر را به رکود کشیده بود، عزم جدیدی را برای رفع اساسی این مشکل ایجاد نماییم.
شهروز شجاعی افزود: از مدت‌ها قبل با بررسی‌ها و مطالعات میدانی متعدد چند برنامه عملیاتی کوتاه مدت و بلندمدت برای انتقال پساب فاضلاب وانتقال ان به صنایع و همچنین کیفی سازی ان تدوین واماده اجرا کرده ایم که  با استمرار حمایت صنایع وتامین به موقع منابع مالی آن در زمان پیش بینی شده کار را به سرانجام خواهیم رساند.
وی بیان داشت: برای ما نیز به عنوان شهروندان همین شهر مشکلات ناشی از پساب فاضلاب ملموس و قابل درک است ومردم بندرعباس نیز تاکنون صبورانه ونجیبانه این مشکلات را تحمل کرده وحق دارند که در شهری سالم زندگی کنند.

وی اظهارامیدواری کرد: اکنون که تلاش دقیق و مناسبی برای ساماندهی این موضوع آغاز شده، با ایجاد همراهی و هم افزایی در پیشبرد عملیات اجرایی ما را یاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها