فرمانده انتظامی هرمزگان:

باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شد



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۲ تن و ۱۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های میناب و رودان کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان با همکاری ماموران انتظامی میناب، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال ۲ محموله مواد افیونی از مبدا استان‌های شرقی کشور به شهرستان‌های رودان و میناب را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

سردار جعفری با بیان اینکه پس از چندین روز کار اطلاعاتی و رصد اعضای اصلی این باند، محل بارانداز مواد مخدر در شرق کشور و همچنین مسیر انتقال این ۲ محموله کلان مواد افیونی شناسایی شد، افزود: طی یک عملیات ضربتی و منسجم ۲ دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب و ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان شناسایی و توقیف شدند.

وی با بیان اینکه با تیزهوشی و اشراف اطلاعاتی ماموران، ۳ قاچاقچی و سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند، گفت: طی این عملیات یک تن و ۳۹۰ کیلوگرم تریاک و ۲۷۵ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی فاریاب و همچنین ۳۵۸ کیلوگرم تریاک و ۱۵۱ کیلوگرم شیشه از یک کامیون در ایست و بازرسی شهید چغازردی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات جمعا ۲ تن و ۱۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: سه قاچاقچی دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند همچنان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها