شناسایی و دستگیری قاتلان جوان 18 ساله در بندرعباس 



با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه گچین 5 متهم قتل یک جوان 18 ساله در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع يک فقره درگيري در روستاي گچين  ار توابع شهرستان بندرعباس ابتدا واحد گشت پاسگاه  گچین جهت بررسي موضوع به محل اعزام که  مشخص شد در سوپر مارکت  محل جوانی 18 ساله  که در حال خريد بوده توسط فردی ناشناس بوسیله چوب از ناحیه سر به شدت مصدوم و متهم از محل متواري و مصدوم  نیز جهت مداوا به بيمارستان منتقل که بعلت شدت ضربات وارده  در بیمارستان فوت نموده است .
وی افزود : پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي  وارد عمل شده و به محل وقوع درگيري اعزام و پيرامون موضوع تحقيق که مشخص شد درگيري بين فردي به هويت نويد کامجو با 5 نفر ديگر اهل و ساکن روستاي گچين بالا رخ داده است.
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت : کاراگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی جهت دستگيري متهمان به محل وقوع حادثه  اعزام  و با  انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی  محل سکونت متهمان دخیل در درگيري را  شناسایی و در یک  عملياتي ضربتی 5 متهم را دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پليس آگاهي استان  انتقال دادند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : متهمان دستگير شده  در بازجویی های فنی صورت گرفته در مواجهه با اسناد و ادله موجود ،  لب به اعتراف گشوده و به انجام درگیری بوسیله چوب با مقتول و قتل وی در سوپری محل به انگیزه اختلافات قبلی، معترف شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها