بازدید دادستان حاجی آباد از خط انتقال آب خلیج فارس



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان از خط انتقال آب خلیج فارس به‌صورت سرزده بازدید کردند.

به گزارش صبح ساحل، سعید نیکوئی به همراه قدرت الله فراز دادستان  شهرستان حاجی آباد، به منظور جذب جوانان این شهرستان و اشتغال آنها در ایستگاه‌های حوزه استان هرمزگان شدند و در این بازدید که از ایستگاه‌های شماره 5.و 6.بازدید کردند مقرر گردید در بکار گیری نیروی انسانی مورد نیاز با هماهنگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان اقدامات لازم را بعمل آورند.

نیکوئی گفت: کار لوله گذاری، نصب، پمپاژ وتاسیسات این پروژه تکمیل شده است و آب در خطوط در حال انتقال است خط اول آب خلیج فارس به طول 305 کیلومتر خط لوله انتقال، 7 ایستگاه آب، 10 پست برق 400،230،123،63،کیلو ولت، 150 کیلو متر خط انتقال نیرو و 33مخزن تعادلی ذخیره آب مقابله با ضربه آب به ظرفیت 187 متر مکعب طراحی و اجرا شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد اضافه کرد: روزانه 200 لیتر مکعب آب مصارف آشامیدنی و صنایع استانهای هرمزگان و کرمان نمک زدایی می‌شود و مسیر انتقال آب از غرب بندرعباس شروع می‌شود. تامین آب مجتمع گل گهر به سمت مجتمع مس سرچشمه ادامه خواهد یافت و در نهایت به صنایع فولادی و معدنی یزد و چادر ملو اردکان منتهی خواهد شد.

وی همچنین تاکید مضاعف دادستان در بحث حقوق کارگران و نیروی انسانی که در آنجا مشغول به کار هستند را مهم و حائز اهمیت دانست.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها