سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب:

از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم



به گزارش صبح ساحل ، شهاب جهانگیری سر مربی تیم خلیج فارس میناب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم ون پارس نقش جهان گفت : شاگردانم تلاش زیادی برای کسب سه امتیاز این دیدار از خود نشان دادند اما شانس با آن ها یار نبود و بابت تلاشی که کردند به آن هاخسته نیاشید می گویم.
وی ادامه داد: یک نکته نباید فراموش کنیم وآن هم این که این بازی باید درورزشگاه شهید امینی میناب برگزار می شد نه در بندرعباس چرا که شاگردانم تمرین های خود را در زمین میناب وبا شرایط آب هوایی شهرشان دنبال کردند.  وی بیان داشت : هرتیمی وقتی در شهر خود میزبان باشد شرایطش فرق می کند من نمی گویم بازی در زمین ورزشگاه خلیج فارس برای ما مشکل ساز است اما این را باید بدانیم که بازی کردن در زمین خود یک امتیاز است.
جهانگیری با گله مندی از مسئولین میناب گفت : چرا تیم خلیج فارس باید به هنگام میزبانی در شهر خود شرمنده نداشتن نور ورزشگاه شهید امینی ناچار باشد برای بازی با تیم مهمان در بندرعباس بازی اش را انجام دهد.
وی افزود: مسئولان ورزش استان بارها قول برطرف کردن مشکل نور ورزشگاه شهید امینی را به ورزشکاران مینابی دادند اما از عملی کردن آن خبری نیست.
وی درپایان گفت:  من نمی خواهم شکست تیم را بهانه نداشتن نور ورزشگاه میناب کنم،  اما اگر این مشکل برطرف شده بود چه بسا نتیجه بهتری می گرفتیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها