مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس خبر داد:

ساخت و نصب دو پل فلزی روی خور سنگ کن



مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از ساخت و نصب دو پل فلزی بر روی خور سنگ کن خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی رنجبری»، مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با تاکید بر رفاه شهروندان، اظهار کرد: برای سهولت در تردد ساکنین محله سنگ‌کن از خور واقع در این محله، نصب دو دستگاه پل در دستور کار این منطقه قرار گرفت که پس از پایان ساخت این پل ها، نصب آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به متراژ زیاد این خور که از چند محله در منطقه یک شهرداری عبور می‌کند و در نهایت از محله سنگ کن به دریا وصل می‌شود، نیاز به نصب پل بر روی آن ضرورت داشت.

مدیر شهرداری منطقه یک بندرعباس ادامه داد: خور سنگ کن در حال حاضر پل‌های عابر برای تردد ساکنین حاشیه خور را داراست، اما به دلیل فاصله از محل زندگی برخی ساکنین، اقدام به نصب پل فلزی در دیگر نقاط این خور شده است.

رنجبری خاطرنشان کرد: این پل‌های فلزی بسته به عرض آن در نقاط مختلف طراحی شده که هر کدام بین ۱۴ تا ۱۶ متر  طول، با ارتفاع دو متر ساخته شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در آینده نیز با توجه به نیاز هر منطقه پل های دیگری نیز بر روی این خور و سایر خودروها در صورت نیاز نصب می‌شود، گفت: در محدوده منطقه یک چندین خور وجود دارد که برای تردد راحت‌تر ساکنین محلات و گذر از این خوروها، نصب‌ پل های بیشتر در دستور کار قرار دارد.

    ساخت و نصب دو پل فلزی روی خور سنگ کن

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها