قدیمی‌ترین زندانی جرائم غیرعمد بندرعباس آزاد شد



مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: قدیمی‌ترین زندانی جرائم غیرعمد بندرعباس که از سال ۹۳ تاکنون به علت مسائل مالی در حبس بود، به همت جشن گلریزان بانک مسکن استان آزاد شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، احمد مرادی نژاد  افزود: این مددجو با بدهی مالی به مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به مدت هفت سال در زندان مرکزی بندرعباس بوده که با بررسی پرونده آن جهت آزادی، در ۱۹ ماه مبارک رمضان با مشارکت کارکنان و مشتریان بانک مسکن و جمع آوری و واریز بدهی به حساب ستاد دیه، زمینه آزادی این سرپرست خانواده فراهم شد. 
وی بیان داشت: هشتمین جشن گلریزان بانک مسکن هرمزگان امسال در شرایط نامساعد اقتصادی و ویروس کرونا به همت مدیریت آین شعب نسبت به سال گذشته، با سه برابر افزایش کمک‌ها رویرو بوده است.
مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان اظهارداشت: مدیریت شعب بانک مسکن در استان، هر ساله اقدام به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد در ایام شب‌های قدر ماه مبارک رمضان می‌کند و امسال نیز مانند هفت دوره گذشته به شکل مجازی کارکنان و مشتریان نیک اندیش در شرایط ویروس کرونا بار دیگر به یاری ستاد دیه شتافتند تا با کمک های خود بتوانند در آزادسازی زندانیان غیرعمد مشارکت داشته باشند.
سال گذشته ۲۰۶ زندانی دیه و حرایم غیرعمد با بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند.
هم اکنون نیز ۴۹ زندانی دیه و جرائم غیرعمد حبس در زندان‌های هرمزگان چشم انتظار یاری نیکوکاران هستند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها