بهره برداری از 5 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال در هرمزگان



 استاندار هرمزگان از تحویل پنج هزار واحد مسکن مهر در استان تاپایان امسال به متقاضیان خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی روز چهارشنبه گفت: درطول این سالها بطور متوسط هرماه ۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان ساخته شده و بهره‌برداری رسیده و مابقی این تعهد هم به سرعت درحال تکمیل و نهایی شدن است.

وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز احداث ۱۰هزار واحد مسکونی در بندرعباس با دستور وزیر راه وشهر سازی ، عملیات اجرایی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی نیز در استان آغاز شده که تحول عظیم در بخش مسکن هرمزگان است.

استاندار هرمزگان یاد آور شد: آبان ماه پارسال نیز در راستای کاهش قیمت مسکن و شکسته شدن حباب آن عملیات اجرایی چهارهزار و ۹۳۲ واحد مسکن در هرمزگان در قالب طرح اقدام ملی به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان آغاز شد.

همتی تصریح کرد: تا افق سال ۱۴۰۵ با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت و در راستای تعادل بخشی عرضه و تقاضای مسکن باید سالیانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث شود که از این تعداد باید سالیانه هزار واحد مسکونی برای دهک های اول تا سوم با مشارکت و کمک نهادهای حمایتی، خیران و دولت احداث شود.

وی اظهار داشت: تولید مسکن برای دهک های چهارم تا هشتم نیز هر سال چهار هزار و ۷۰۰ واحد و برای دهک‌های هشتم تا دهم نیز سالیانه چهار هزار و ۳۰۰  واحد طبق مطالعه صورت گرفته، خواهد بود.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها