سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب:

در همه مسابقات خود مهمان هستیم



سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب گفت: درهمه مسابقات خود مهمان هستیم و تاکنون  اقدامی برای نور ورزشگاه شهید امینی انجام نشده است. 
 
به گزارش صبح ساحل، شهاب جهانگیری پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل تیم فرهنگ رامهرمز در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، بیان کرد: شرایط ورزشگاه شهید امینی میناب به خاطر نداشتن نور ما را مجبور می کند که بازی هایمان را در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار کنیم  و در همه مسابقات مهمان هستیم و امیدوارم مسئولان  استان مشکل نور ورزشگاه میناب  را برطرف کنند تا نماینده استان با خاطری آسوده در شهر خود میزبان حریفان باشند. 
سرمربی تیم خلیج فارس میناب درادامه اظهار داشت: در این بازی موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم با گل های بیشتر از میدان خارج شویم ، اما در زدن ضربه های آخر دقت لازم را نداشتیم. وی بابیان این که تیمش بازی به بازی بهتر می شود افزود: ضمن احترامی که به تمام تیم ها قایل هستم ، ما در هربازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و مطمئن باشید به دنبال کسب بهترین جایگاه هستیم وتلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
وی با بیان این که بازیکنان جوان و بومی خلیج فارس میناب تاکنون عملکرد بسیار خوبی را در مسابقات داشتند، گفت:  درمرحله اول توانستیم امتیازات بالایی  کسب کنیم که جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم و  اگر در مرحله دوم مورد حمایت قرار گیریم، به طور قطع نتایج بهتری را کسب می‌کنیم. 
جهانگیری بیان کرد برای استانی مثل هرمزگان  که از درآمد سرشاری برخورداراست یک میلیارد تومان کمک به نماینده دوم استان می تواند این تیم را متحول کند وقول می دهم این تیم را به لیگ دسته دوم برسانم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها