نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

جریان مقاومت در فلسطین پیروز می‌شود/انتخاب فرد اصلح ازبین نامزدها برعهده مردم است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس گفت: انتخاب افراد صالح برای ریاست جمهوری برعهده شورای نگهبان و انتخاب فرد اصلح ازبین نامزدها برعهده مردم است.

 

به گزارش صبح ساحل،  حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید فطر بندرعباس با تبریک عید فطر، افزود: در گام دوم انقلاب برای خلق حماسه بزرگ بطور حتم با انتخاب فردی که توانمند تر باشد و با تشکیل دولت قوی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند.

وی، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین ادامه داد: امروز مقاومت مردم از غزه به سایر سرزمین های اشغالی از جمله کرانه باختری کشیده شده و دیگر دوران بزن در رو تمام شده و به جای جواب گلوله با سنگ به جواب گلوله با موشک های نقطه زن رسیده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در روز های اخیربا مقاومت مردم فلسطین یک گام نوین برداشته شده، رژیم خود ساخته صهیونیستی عرصه را بر خود تنگ می بیند و آخرین نفس های خود می کشد لذا جریان مقاومت پیروز خواهد شد.

 عبادی زاده دربخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر تصریح کرد: درطول ماه مبارک رمضان با انجام اعمال روزه داری، قرآن خوانی ، دعا ، عبادت و شرکت در مواسات و کمک به همنوعان، تمرینی برای انس و ارتباط بیشتر با خدا دربقیه ایام سال برای ما باشد.

وی یاد آور شد: همچنان جامعه ما از مساله کرونا رنج می برد و حتی کسانی که واکسن هم زده باشند بایستی شیوه های نامه بهداشتی رعایت کنند چرا کوتاهی دراین زمینه مسوولیت شرعی دارد بنا براین کسانی که رعایت نمی کنند بویژه کسانی که در معابر عمومی بدون ماسک تردد دارند باید امر به معروف و نهی از منکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها