مشاور سابق رئیس جمهور: تا ساعت ۱۸ منتظر شگفتی سازهای دیگر هم باشید



مشاور سابق رئیس جمهور با انتشار توئیتی در حساب کاربری‌اش اعلام کرد که تا ساعت 18 منتظر شگفتی‌ سازی‌های نام‌نویسی‌ انتخابات1400 باشید. حال این گمازنی وجود دارد که منظوری وی احتمال حضور ظریف یا خاتمی در صحنه انتخابات باشد.

به گزارش صبح ساحل، در آخرین روز از نام‌نویسی انتخابات1400، بر اساس اعلام «سید اسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور تا پایان روز چهارم ثبت نام ۳۰۴ نفر از شخصیت های سیاسی، نظامی، مسئولان کنونی و سابق و نیز شهروندان عادی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم شدند. آخرین مهلت ثبت نام ساعت ۱۸ امروز است و از این حیث روز مهمی برای داوطلبان رسمی و احتمالی انتخابات برای اعلام داوطلبی است.  در این بین، «حسام‌الدین آشنا»، مشاور سابق حسن روحانی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: «اگرچه روز آخر است اما تازه اول صبح است و سحرخیزان برای ثبت نام آمده‌اند؛ تا ساعت 18 شگفتی سازهای دیگری خواهند آمد».  

گمازنی‌هایی مبنی براینکه وی اشاره به کاندیدشدن «محمدجواد ظریف» یا «خاتمی» برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

البته از گوشه و کنار ستاد انتخابات به گوش می رسد که شاید «سیدمحمد خاتمی» امروز به ستاد انتخابات بیاید. خبری که از ابتدا واقعی به نظر نمی‌رسید. «بهروز شجاعی»، روزنامه‌نگار هم در توئیتی اعلام کرد که خبر ثبت‌نام خاتمی یک شایعه است و او در این انتخابات ثبت‌نام نخواهد کرد.

     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها