فوتبال مناطق جوانان باشگاه‌های کشور

ستارگان کلاهی به لیگ یک راه نیافت 



روز سوم و پایانی مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق جوانان باشگاه‌های کشور، انتخابی لیگ دسته اول  به میزبانی استان یزد با شکست برای نماینده هرمزگان به پایان رسید. 
 
به گزارش صبح ساحل، تیم ستارگان کلاهی در سومین بازی مرحله نهایی فوتبال مناطق جوانان باشگاه‌های کشور به دیدار تیم عالی حرفه‌ای مشهد رفت که این بازی را در پایان  با نتیجه پنج بر سه واگذار کرد.
نیمه نخست این بازی با گل برای تیم ستارگان کلاهی همراه بود و اسماعیل محمدیان برای قرمزپوشان گلزنی کرد. در ادامه فشار حملات تیم مشهدی بیشتر شد و دروازه نماینده هرمزگان برای دو بار باز شد تا نیمه اول دو بریک به سود مشهد به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم ستارگان کلاهی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما در ادامه دروازه این تیم برای بار سوم هم باز شد تا یک بار دیگر نماینده هرمزگان از حریف مشهدی خود عقب بیفتد. 
گل های این دیدار تمامی نداشت و تیم مشهدی که مثل ستارگان کلاهی برای صعود نیاز به برد داشت دو گل دیگر هم به ثمر رساند تا بازی پنج بر دو شود. نماینده هرمزگان در دقایق پایانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم  را هم به ثمر برساند تا این دیدار در پایان پنج بر سه به سود تیم عالی حرفه‌ای مشهد به پایان برسد و تیم ستارگان کلاهی از صعود به لیگ یک جوانان کشور باز بماند. 
مسابقات گروه دوم در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و تیم‌ های نوین فولاد یزد با پنج و مقاومت کوثر تهران با چهار امتیاز به لیگ دسته یک جوانان باشگاه های کشور صعود کردند. تیم مشهدی هم در این مسابقات چهار امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مقاومت کوثر تهران نتوانست به لیگ یک صعود کند. ستارگان کلاهی در پایان این مرحله با دو امتیاز به کار خود پایان داد. در این رقابت ها تیم ستارگان کلاهی میناب به عنوان نماینده هرمزگان در گروه دوم با تیم‌های نوین فولاد یزد میزبان، مقاومت کوثر تهران، مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد هم گروه بود. 
نماینده هرمزگان در اولین بازی خودش مقابل میزبان مسابقات نوین فولاد یزد یک یک مساوی کرد و در بازی دوم هم مقابل مقاومت کوثر تهران سه سه به کار خودش پایان داد. در این دوره از مسابقات برای تیم کلاهی میناب محمد رضا عباس زاده ، احسان امیری رودباری، حمزه ملاحی ، جواد ذاکری ، هارون محمدیان، مصطفی ملاحی، حمیدرضا فلاحت، یوسف بحری، هادی زرنگاری ، محمدرحیمی، اسماعیل محمدیان، امیرحسین رحیمی، علیرضاصالحی، امیرنقیبی ، حسین بنذرکیان ، محسن دندیس، مجید فیروزی، میلاد سورگی، محمد ذاکری، محمدامین حسین نسب، محمدپور زاهد، علی اکبر پورعلی، محسن ذاکران و بنیامین شعبانی بازی می کنند.  کادر فنی این تیم را  طاهرملاحی سرمربی،  سعدی نایبندی ، علی بالی ملاحی، ایمان هرمزی و علی حیدری مربیان، ابراهیم زارعی تدارکات و مدیرتیم مصطفی قریشی نیا تشکیل می دادند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها