یک هرمزگانی برای بار سوم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد؛

برای شکستن بن‌بست‌های ایران آمده‌ام



یک هرمزگانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. به جز سیاستمداران نام آشنا بیش از۴۰۰ نفر از مردم عادی با دغدغه‌های مختلف برای ثبت‌نام حضور پیدا کردند.

  

به نوشته روزنامه صبح ساحل، از جوان متولد ۷۷ با دغدغه حذف مافیای کنکور گرفته تا فردی که کفن‌پوشیده و قرآن به دست برای نجات ایران آمده بود. «حسین عامری سیاهویی» نیز یکی از همین مردم عادی بود. او به عشق هرمزگان و هرمزگانی‌ها ثبت‌نام کرده است. تنها مقصودش رساندن صدای دردهای هرمزگان به مرکزنشینان است. پارادوکس فقر و ثروت خفته در خاک هرمزگان او را به انجام کاری واداشته. شاید روزنه و تریبونی برای شنیدن وجود داشته باشد. از لحنش می‌توان فهمید که امید چندانی به سیاست‌مداران استان ندارد. خودش نیز نه چندان سیاست می‌داند نه تاکنون کار اجرایی انجام داده است. تنها قلبی دارد که از تماشای درد مردمان هرمزگان لبریز شده است. عامری نیز مانند بسیاری پرسش‌هایی دارد که برای آن‌ها پاسخی نمی‌یابد؛ پرسش‌هایی چون «شرایط زیست محیطی نامطلوب خلیج فارس تا کی ادامه دارد؟»، «عدالت ارتباطی در روستاها به کجا رسید؟»، «وضعیت تورم و مسکن کی سامان می‌یابد؟»، «آبرسانی با تانکر در روستاها تا چه زمانی ادامه دارد؟»، «وعده اشتغال جوانان چه زمانی محقق می‌شود؟»...
در ادامه گفت‌وگو کوتاه صبح ساحل با حسین عامری سیاهویی داوطلب ورود به پاستور را بخوانید.
بیوگرافی از خودتان بگویید.
«حسین عامری سیاهویی» متولد ۱۳۵۱،  اصالتا اهل دهستان سیاهو روستای آقاسین هستم. تحصیلات حوزوی دارم و در حال حاضر در بندرعباس زندگی می‌کنم.

 
با چه هدفی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌‍‌نام کردید؟
شکستن بن‌بست‌های کشور.

 
چرا برای انتخابات شورای شهر یا مجلس داوطلب نشدید؟
به ریاست جمهوری علاقه داشتم.

 
سابقه فعالیت در حوزه اجرایی یا سیاسی را داشته‌اید؟
خیر. کاری در حوزه اجرایی انجام نداده‌ام و فعالیت سیاسی نیز تاکنون نداشته‌ام.

 
هیچ وقت تصمیم نگرفتید که از احزاب هرمزگان کمک بگیرید؟
خیر. نیازی نبود.

 
چند دوره داوطلب شدید؟
در سال‌های ۹۲، ۹۶ و ۱۴۰۰ برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردم. اما تاکنون تایید صلاحیت نشدم.

   
علت حضورتان را شرح دهید.
من به خاطر استانم ثبت‌نام کردم. سرنوشت اقتصادی و مالی کشور را هرمزگان تعیین می‌کند پس باید نگاه ویژه‌ای به این استان شود. متاسفانه این نگاه در بین دولت‌مردان وجود ندارد. یکی از اصلی‌ترین اهدافم این است که نگاه‌ها را به سمت هرمزگان بیاوریم. هرمزگان را دریابید. هرمزگان دارای این همه امکانات و ظرفیت اما مظلوم. سیاستمداران باید به مردمان نجیب و شریف هرمزگان توجه کنند. حق هرمزگان در پیشرفت و توسعه بیش از این‌ها است. هرمزگان با وجود این همه ثروت نباید در چنین وضعی باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها