افزایش شمار جان باختگان روزانه کرونا در هرمزگان؛ 8 بیمار جان باختند



در سومین روز از خردادماه، 8 نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و۲۴۵ نفر رسید.

 
به گزارش صبح ساحل، «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: جان باختگان هفت آقا و یک خانم ۴۷ تا ۸۵ ساله از بندرخمیر، جاسک، رودان، میناب و بندرعباس بودند.
نوروزیان افزود: با بستری شدن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان مجموع بستری‌ها به ۴۷۹ نفر رسید. وی افزود: از مجموع بستری ها، ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲ نفر از آن‌ها وخیم است..

دکتر فاطمه نوروزیان در خصوص محدودیت‌های کرونایی هم گفت: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک خودرو‌ها در ساعات بعدازظهر، منع تردد شبانه با یک ساعت افزایش به ساعت ۲۳ تا ۴ صبح تغییر یافت.

وی دورکاری کارکنان ادارات را از دیگر طرح‌ها برای کاهش شیوع کرونا در استان عنوان کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: گروه‌های صنفی یک و دو در شهر‌های قرمز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

به گفته دکتر نوروزیان، نظارت‌ها بر اجرای شیوه نامه‌ها سختگیرانه‌تر خواهد بود و در صورت تخلف اصناف از این شیوه نامه ها، واحد صنفی دو هفته پلمپ می‌شود.

وی افزود: همه فعالیت‌های آموزشی هم آنلاین هستند بجز آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بصورت حضوری برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها