مدیرعامل فولاد هرمزگان بیان کرد:

حمایت از ورزش در اولویت ما قرار دارد



مدیرعامل جدید فولاد هرمزگان در مراسم تقدیر از بازیکنان تیم امید فولاد هرمزگان گفت: ورزش از اولویت های کاری ما است و سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم از ورزش حمایت خواهیم کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، عطااله معروفخانی که در مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال امید در ورزشگاه خلیج فارس صحبت می کرد گفت: در این چند مدتی که در هرمزگان حضور دارم به این موضوع پی برده ام که ورزش از دغدغه های مسوولان این استان است به همین منظور این قول را خواهم داد تا جایی که بتوانم از ورزش استان و ورزش مجموعه فولاد هرمزگان حمایت لازم را انجام دهم.

 

حمایت از ورزش در اولویت ما قرار دارد

 
در این مراسم که با حضور کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال،  تجلی مشاور ورزشی فولاد ، صفریان مدیرروابط فولاد، محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد، مهدی هوشیار سرپرست ورزش فولاد، مجتبی ذاکری کارشناس ورزش فولاد، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، علی آشام رئیس کمیته بازرگانی و بازاریابی هیات فوتبال هرمزگان و منصور پزشک مسوول امور مالی هیات فوتبال انجام شد قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش  در این چند سال اخیر بسیار خوب بوده است و امیدوارم این حمایت ها بیشتر شود.

  

حمایت از ورزش در اولویت ما قرار دارد

  
رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: مجموعه هیات فوتبال در کنار تیم های فوتبال فولاد هرمزگان بوده اند و این همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.
محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان هم گفت: تیم فوتبال امید فولاد از آذرماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کرد و پس از قهرمانی در لیگ امید های استان به مسابقات امیدهای کشور راه یافتند و  با درایت کادر فنی ، سرپرست و بازیکنان تیم به لیگ یک امیدهای کشور  راه یافتند و از مهرماه مسابقات آن ها شروع خواهد شد.
وی ضمن تشکر از مجموعه فولاد هرمزگان گفت: مدیرعامل و معاونین فولاد به خوبی از ورزش مجموعه فولاد حمایت کرده اند و با این حمایت خوب آن ها شاهد پیشرفت ورزش این مجموعه در کشور خواهیم بود.

 

 حمایت از ورزش در اولویت ما قرار دارد

  
تیم امیدهای فولاد هرمزگان چندی پیش موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها