برگزاری کنفرانس سرمایه‌گذاری بین‌المللی امارات و رژیم صهیونیستی در دبی



رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری یک کنفرانس سرمایه‌گذاری بین‌المللی با امارات در ژوئن آینده خبر دادند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تسنیم، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد که امارات و رژیم صهیونیستی در حال آماده سازی برای راه اندازی یک کنفرانس سرمایه گذاری بین‌المللی اسرائیلی- اماراتی هستند که ۲ ژوئن آینده در دبی برگزار خواهد شد و احتمالاً مقامات دولتی، مدیران اجرایی و جمعی از بازرگانان در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی مقامات امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی، مغرب، هند و برخی کشورهای دیگر در این کنفرانس شرکت می‌کنند و قرار است درباره نقشه راه مناسب برای اقتصاد جهانی بحث کنند. همچنین قرار است سخنرانان درباره فناوری‌های جدید در بخش‌های مالی، پزشکی، آب، گردشگری و امنیت سایبری صحبت کنند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، از جمله بارزترین مشارکت کنندگان در این کنفرانس «رونالد لادر» رئیس «کنگره جهانی یهودیان» از طرف رژیم اسرائیل و «ثانی بن أحمد الزیودی» وزیر امور تجارت خارجی امارات و «طارق بن الهندی» مدیر دفتر سرمایه گذاری ابوظبی هستند.

بر اساس این گزارش کنفرانس مذکور در هتل «ارمانی» در دبی برگزار می‌شود و رسانه‌های دو طرف این نشست را پوشش خواهند داد.

امارات و بحرین در میان خشم و مخالفت مسلمانان، فلسطینی‌ها و ملت‌های خود در سپتامبر سال گذشته میلادی به عنوان بخشی از توافق نامه‌ای که زیر نظر دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شد، روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند.

رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر به ویژه پس از شیوع کرونا با مشکلات متعدد اقتصادی و افزایش تورم مواجه شده است و این مشکلات موجب گسترش بیش از پیش موج نارضایتی از بی عدالتی‌های اجتماعی و نابرابری های اقتصادی در سرزمین های اشغالی و افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی شده است.

این رژیم درصدد است تا افزون بر بهره برداری سیاسی از توافق عادی سازی روابط با امارات و بحرین زمینه سرمایه گذاری این کشورها در مناطق یهودی نشین سرزمین‌های اشغالی را فراهم و از این طریق مشکلات اقتصادی خود را کاهش دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها