کنترل شدید ورودی‌های قشم برای پیشگیری از ورود ویروس جهش‌یافته کرونا



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از کنترل تمامی مبادی ورودی دریایی و هوایی شهرستان قشم در راستای پیشگیری از ویروس جهش یافته کرونا  خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، حمید رضا بهزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با تقدیر از واحد مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان گفت: با توجه به وجود بنادر و اسکله های باری در شهرستان قشم و تردد شناورهای تجاری، حضور ملوانان و خدمه کشتی تبعه هند و پاکستان در شناور های ورودی دور از انتظار نیست.

وی افزود: به منظور شناسایی و پیشگیری از ورود ویروس جهش یافته هندی و آفریقایی، کارکنان زحمتکش و خستگی ناپذیر مبارزه با بیماری ها قبل از ورود شناور به بندر، با حضور در کشتی از تمامی خدمه آن، نمونه تست تشخیص ویروس کرونا می‌گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم بیان کرد: شناسایی و تشخیص زود هنگام بیماری کووید و قرنطینه افراد مبتلا بهترین اقدام در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری است که این امر با تلاش و همت کارشناسان در ستاد شبکه و مراکز خدمات جامع سلامت محقق می‌شود.

بهزادی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: از مهمترین عوامل پیشگیری از ویروس منحوس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی عموم مردم خصوصا استفاده مداوم از ماسک است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها